
Лінгвістка Ольга Литвин помітила на концерті хору “Гомін”, який момент щиро розстроює артистів колективу.
Про це повідомляє Редактор.
Зокрема, після відвідин виступу “Гомону” Ольга Литвин виділила два прояви в артистів хору.
“Мені вони класні і дуже цінні двома проявами“, — зазначила вона.
(1) вони ретельно і легко (водночас!) просто беруть і співають програму, яку розробили минулого року. Ніяких спецефектів для опери! Вони продали вже 100500 концертів, але не почали з огляду на це робити якихось немислимих кульбітів. Це тааак кайфово, коли люди зробили класний продукт, заскейлили його і не фонять почуттям провини, що всім цим тисячам різношерстих клієнтів треба якось спеціально догодити, якось спеціально віддячити за прихильність, або – простигосподи – щось конечно допрОдати. Та не треба!
Я захоплювалася, як хористи просто виходили на свій килим, просто розігрували свої мізансцени, просто були (сподіваюся!) щасливими і робили щасливими глядачів. Ну, мене точно зробили.
(2) той хор складається з живих людей, які живуть на сцені свої життя і розділяють це життя з глядачами. Мене дуже вразила, пронизала і розчулила щедра і самовіддано-відважна взаємодія з глядачами. От наприклад, коли публіка така рада співпричетності і так самовіддано дякує оплесками, що ніяк не вдається доспівати отой свій останній і передостанній класний акорд. Ви бачили, як щиро вони розстроюються – це читається на обличчях хористів, але одночасно вони так само щиро відразу пробачають глядачам?
“Ми, глядачі з народу – серед яких перша я – не вміємо ані вправно клацати пальцями, ані належно тримати ритм оплесками, ані навіть співати в ту одну ноту, в яку треба почати, щоб “ти щаслива будеш” звучало хоч у якийсь унісон. Дякую, що даєте з тим раду, бо таке музичне тривання – гомінливе – воістину терапевтичне“, — резюмувала Ольга Литвин.
Як повідомляв Редактор, новий номер хору “Гомін” вразив людей.