
Офіцер Головного управління комунікацій Збройних сил України, журналіст Дмитро Лиховій мобільного оператора Vodafone Ukraine в обмані.
Про це повідомляє Редактор з посиланням на допис Дмитра Лиховія.
За його словами, він був клієнтом Vodafone майже 25 років.
“Я був контрактним клієнтом Vodafone Ukraine майже 25 років. Але, як видно, настав час розходитись. Тому що оператор тупо дурить і після цього не дає відповідей на звернення“, — розповів Лиховій.
За його словами 1 липня 1993 року – 32 роки тому – він був присутній при народженні першого в Україні мобільного оператора, UMC (Ukrainian Mobile Communications – СП України, Данії, Нідерландів і Німеччини).
“Бачив, як був здійснений перший в Україні дзвінок по мобільному телефону. Тоді президент Кравчук у присутності журналістів подзвонив послу України в Німеччині Пісковому і дуже цьому зрадів“, — розповів нинішній речник ЗСУ.
“Було це, здається, у приміщенні Держкомзв’язку (???) в районі вулиці Московської, тепер Князів Острозьких. Журналістам подарували мерчеві ручки, блокноти і калькулятор у вигляді мобільного телефона. Я ще дурив секретарку Наташу, вдаючи, що дзвоню кудись по мобілці. Із калькулятора, ага“, — додав він.
При цьому сам Дмитро Лиховій, за його словами, став клієнтом UMC на початку 2001-го.
“Я й досі називаю оператора “Ю-Ем-Сі”, бо звик і так краще. Першу картку зберіг, вона на фото. Часи “МТС” із болотним яйцем на логотипі якось переніс “скрепя зубами”. Не завжди в цього оператора було найкраще покриття, але я залишався відданим користувачем, ставив високі оцінки у відгуках на обслуговування, радив. Тепер – НЕ раджу“, — підкреслив він.
За словами речника ЗСУ, в 2025 році він взяв відпустку на службі та з дружиною вирушив за кордон. І от з Vodafone, як зазначив Лиховій, почали відбуватися дивні речі.
“Цього року мені пощастило взяти першу частину щорічної відпустки і змотатися за кордон. І ось там Vodafone Ukraine зарахував мені й Леся Шовкун (дружина Дмитра Лиховія, — Редактор) у витрати сім вхідних дзвінків. При тому що самого з’єднання не відбувалося – трубку на вхідні ми не брали. Так склалося, що ми проїхали трохи далі, ніж планували (в пошуках теплішої погоди без дощу), і в Греції заїхали в зону дії роумінгу Албанії“, — розповів він.
За його словами, він і дружина це побачили майже одразу і контролювали на обидвох номерах. Адже Албанія – не в ЄС, і її роумінг не входить у наявний пакет Vodafone.
“Я не знаю, як це довести системі Vodafone, яка показує ці сім дзвінків “поза пакетом” як такі, що відбулися, тривали від 4 до 23 секунд і коштували по 75 грн за розмову (принаймні так показує додаток). Але де-факто жодного разу ми на ці виклики не відповідали. Ми взагалі не чули дзвінка. І в телефоні вони не відображені“, — розповів речник ЗСУ.
Взагалі, за його словами, наразі він переважно користується для дзвінків месенджером WhatsApp.
“Не знаю, яке це має значення, але при порівнянні з іншими викликами, в інший час, виходить, що більша частина фіктивних дзвінків – це розводільщики з колл-центрів (ті, які пропонують натискати різні кнопки для юридичної допомоги, кредитів, курсів англійської та ін.). Совпадєніє? Змова?.. Чи траплялося в когось таке? Ще раз: на жоден із цих викликів ми трубки не піднімали. Але по факту у роздруковках ці “розмови” вказані як такі, що відбулися, і тягнуть сумарно на 525 грн“, — розповів Лиховій.
Зараз це більша частина боргу Лиховія за контрактом, який він, як пише, не поспішає сплачувати, бо хоче розібратися і добитися справедливості.
“Тепер – друга частина неприємних висновків. Рівень роботи з клієнтами у Vodafone впав до ганебного. Ну хай юнаки у “підтримці” нічого не знають і не вирішують. Але в магазині Vodafone на Хрещатику, куди мене спрямували з “підтримки” і там запросили написати два письмові звернення з усіма фактами по справі, ті звернення так і померли. Як виявилося, вони ніде не зареєстровані“, — розповів речник ЗСУ.
За місяць після того оскарження він не отримав ніяких фідбеків, ніяких навіть формальних відповідей.
“Ні на мейл (вказаний у зверненнях), ні СМСками. Якщо, звісно, не рахувати попередження, що в разі несплати боргу завтра відключать обслуговування. Ще одне звернення з поясненнями, яке хлопчина в “підтримці” прийняв по телефону, теж розчинилося в часі і просторі. Тому дуже неприємно, коли, після 25 років сумлінного користування і 100500 сплачених гривень тебе отак намахують й ігнорять“, — резюмував Лиховій.
До нього в коментарі під допис прийшов речник Військово-морських сил Збройних сил України Дмитро Плетенчук та заявив, що Vodafone — найгірший серед українських мобільних операторів.
“Контрактний клієнт з 2001. У 2016 припинив поповнювати, хоч номер досі активний. Бо вони вже тоді постійно кидали. Умови і тарифи найгірші серед всіх“, — написав Плетенчук.
“е-е-ех, нам дуже сумно читати такі відгуки. Пропонуємо вам детальніше розібратись із ситуацією, яка вплинула на формування такого настрою. Напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення сторінки, разом проаналізуємо і зробимо все можливе, аби відновити дружню співпрацю. Хочемо, щоб ви залишились задоволеними, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів!” — написали вони в коментарях.
Як повідомляв Редактор, речник ЗСУ пожартував з приводу візиту Кіта Келлога в Київ.