Головні новини

Речник ЗСУ Лиховій звинуватив мобільного оператора Vodafone в обмані

Офіцер Головного управління комунікацій Збройних сил України, журналіст Дмитро Лиховій мобільного оператора Vodafone Ukraine в обмані.

Про це повідомляє Редактор з посиланням на допис Дмитра Лиховія.

За його словами, він був клієнтом Vodafone майже 25 років.

Я був контрактним клієнтом Vodafone Ukraine майже 25 років. Але, як видно, настав час розходитись. Тому що оператор тупо дурить і після цього не дає відповідей на звернення“, — розповів Лиховій.

За його словами 1 липня 1993 року – 32 роки тому – він був присутній при народженні першого в Україні мобільного оператора, UMC (Ukrainian Mobile Communications – СП України, Данії, Нідерландів і Німеччини).

Бачив, як був здійснений перший в Україні дзвінок по мобільному телефону. Тоді президент Кравчук у присутності журналістів подзвонив послу України в Німеччині Пісковому і дуже цьому зрадів“, — розповів нинішній речник ЗСУ.

Було це, здається, у приміщенні Держкомзв’язку (???) в районі вулиці Московської, тепер Князів Острозьких. Журналістам подарували мерчеві ручки, блокноти і калькулятор у вигляді мобільного телефона. Я ще дурив секретарку Наташу, вдаючи, що дзвоню кудись по мобілці. Із калькулятора, ага“, — додав він.

При цьому сам Дмитро Лиховій, за його словами, став клієнтом UMC на початку 2001-го.

Я й досі називаю оператора “Ю-Ем-Сі”, бо звик і так краще. Першу картку зберіг, вона на фото. Часи “МТС” із болотним яйцем на логотипі якось переніс “скрепя зубами”. Не завжди в цього оператора було найкраще покриття, але я залишався відданим користувачем, ставив високі оцінки у відгуках на обслуговування, радив. Тепер – НЕ раджу“, — підкреслив він.

За словами речника ЗСУ, в 2025 році він взяв відпустку на службі та з дружиною вирушив за кордон. І от з Vodafone, як зазначив Лиховій, почали відбуватися дивні речі.

Цього року мені пощастило взяти першу частину щорічної відпустки і змотатися за кордон. І ось там Vodafone Ukraine зарахував мені й Леся Шовкун (дружина Дмитра Лиховія, — Редактор) у витрати сім вхідних дзвінків. При тому що самого з’єднання не відбувалося – трубку на вхідні ми не брали. Так склалося, що ми проїхали трохи далі, ніж планували (в пошуках теплішої погоди без дощу), і в Греції заїхали в зону дії роумінгу Албанії“, — розповів він.

За його словами, він і дружина це побачили майже одразу і контролювали на обидвох номерах. Адже Албанія – не в ЄС, і її роумінг не входить у наявний пакет Vodafone.

Я не знаю, як це довести системі Vodafone, яка показує ці сім дзвінків “поза пакетом” як такі, що відбулися, тривали від 4 до 23 секунд і коштували по 75 грн за розмову (принаймні так показує додаток). Але де-факто жодного разу ми на ці виклики не відповідали. Ми взагалі не чули дзвінка. І в телефоні вони не відображені“, — розповів речник ЗСУ.

Взагалі, за його словами, наразі він переважно користується для дзвінків месенджером WhatsApp.

Не знаю, яке це має значення, але при порівнянні з іншими викликами, в інший час, виходить, що більша частина фіктивних дзвінків – це розводільщики з колл-центрів (ті, які пропонують натискати різні кнопки для юридичної допомоги, кредитів, курсів англійської та ін.). Совпадєніє? Змова?.. Чи траплялося в когось таке? Ще раз: на жоден із цих викликів ми трубки не піднімали. Але по факту у роздруковках ці “розмови” вказані як такі, що відбулися, і тягнуть сумарно на 525 грн“, — розповів Лиховій.

Зараз це більша частина боргу Лиховія за контрактом, який він, як пише, не поспішає сплачувати, бо хоче розібратися і добитися справедливості.

Тепер – друга частина неприємних висновків. Рівень роботи з клієнтами у Vodafone впав до ганебного. Ну хай юнаки у “підтримці” нічого не знають і не вирішують. Але в магазині Vodafone на Хрещатику, куди мене спрямували з “підтримки” і там запросили написати два письмові звернення з усіма фактами по справі, ті звернення так і померли. Як виявилося, вони ніде не зареєстровані“, — розповів речник ЗСУ.

За місяць після того оскарження він не отримав ніяких фідбеків, ніяких навіть формальних відповідей.

Ні на мейл (вказаний у зверненнях), ні СМСками. Якщо, звісно, не рахувати попередження, що в разі несплати боргу завтра відключать обслуговування. Ще одне звернення з поясненнями, яке хлопчина в “підтримці” прийняв по телефону, теж розчинилося в часі і просторі. Тому дуже неприємно, коли, після 25 років сумлінного користування і 100500 сплачених гривень тебе отак намахують й ігнорять“, — резюмував Лиховій.

До нього в коментарі під допис прийшов речник Військово-морських сил Збройних сил України Дмитро Плетенчук та заявив, що Vodafone — найгірший серед українських мобільних операторів.

Контрактний клієнт з 2001. У 2016 припинив поповнювати, хоч номер досі активний. Бо вони вже тоді постійно кидали. Умови і тарифи найгірші серед всіх“, — написав Плетенчук.

е-е-ех, нам дуже сумно читати такі відгуки. Пропонуємо вам детальніше розібратись із ситуацією, яка вплинула на формування такого настрою. Напишіть, будь ласка, нам у приватні повідомлення сторінки, разом проаналізуємо і зробимо все можливе, аби відновити дружню співпрацю. Хочемо, щоб ви залишились задоволеними, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів!” — написали вони в коментарях.

Як повідомляв Редактор, речник ЗСУ пожартував з приводу візиту Кіта Келлога в Київ.

Іван Мазур

Засновник та керівник сайту "Редактор"

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *