
Народний депутат від фракції “Слуга народу” Мар’ян Заблоцький поскаржився на пекельні діалоги з касирами на заправках.
Про це повідомляє Редактор з посиланням на допис політика.
Зокрема, він розповів, як просто хотів там купити води, а йому натомість запропонували купу всього іншого.
Останнім часом мій типовий діалог на заправці:
– Мені лише одну пляшку води, будь ласка.
– Чи бажаєте смачний хот-дог, каву?
– Дякую, лише водичку.
– Дозвольте ознайомити вас із новинками нашого меню — запашною італійською піцою?
– Я просто пити хочу, дуже хочу. Більше нічого.
– Якщо лише воду, то якщо ще візьмете 15 пляшок, то 16-та буде безплатно. Бажаєте?
– Тільки цю єдину прекрасну пляшку, я не верблюд.
– У нас ще акції на склоочисники. Чи бажаєте?
– Я не хочу пити склоочисник, хочу просто Моршинської. Відпустіть, Христа ради!
– Добре, скажіть ваш номер телефону.
– Я не хочу з вами ще потім зідзвонюватися.
– Тоді номер дисконтної картки, будь ласка.
– В мене немає вашої картки.
– Так давайте вам оформимо нашу картку знижок — ви станете учасником великої кількості акцій!
– Я сохну у вас на очах, дайте пити, благаю.
– Добре, то лише воду?
– Так.
– Звісно! Ми також робимо благодійну акцію — чи бажаєте в ній узяти участь?
– Для дітей в Африці, які не мають доступу до питної води?
– Розрахунок — Віза чи Мастеркард?
– Готівка.
– Якщо Мастеркард — ми вам нарахуємо бонуси.
– Я не хочу. Ось готівка.
– Решту можна кинути вам на дисконтну картку?
– В мене немає. (Тікаю без здачі.)
– (Вдогонку) Так давайте оформимо вам!
“P.S. Звісно, я дещо перебільшую — всім повага, у всіх своя робота. Подібні прийоми продажу придумують корпорації. Але з такими темпами, як зараз, купівля вроздріб будь-чого будь-де стає схожою на заповнення анкети для щеплення“, — резюмував Мар’ян Заблоцький.
До нього в коментарі прийшов колега по фракції “Слуга народу” нардеп Макс Бужанський, який посміявся над таким підходом маркетологів.
“Ти знаєш, мені здається, що більше клієнтів розвертається і йде, не захотівши стояти в черзі, чим вони примудряються продати тому, кому це пропонують. Маркетологи просто не пробували це на собі самі“, — написав Бужанський.
Читайте також у Редактора:
“Я досі боюсь їздити в таксі, сама — ніколи”: співачка Тарабарова розповіла про інцидент