Головні новини

“Слухайте, а що відбувається… Де квитки?” Укрзалізниці довелося пояснити журналістці, як купити квиток

Українська журналістка Марина Шашкова поскаржилася на проблему: не може придати квиток на потяг.

Про це повідомляє Редактор з посиланням на допис журналістки.

Слухайте, а що відбувається з нашою Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia? Де квитки? За потрібним напрямком йде 8 потягів, і на жоден вже протягом двох тижнів неможливо зловити квиток. Дають по 1-4 (і це тільки відучора), але ж на сайті не одна я розумна сиджу. Конкуренція значна. Це повна жесть Не хочу душніть. Але такого реально не пам’ятаю“, — написала Шашкова.

До неї під допис у коментарі прийшли представники Укрзалізниці.

Вони пояснили, що відбувається, та дали пораду, як придбати квиток.

Вітаємо, пані Марино! О 08:00 квитки відкриваються одночасно у всіх каналах продажу. У цей момент на систему заходять тисячі пасажирів, які буквально щосекунди оновлюють сторінку та намагаються встигнути першими. Навантаження шалене, конкуренція – теж. Квитків при цьому — обмежена кількість, а охочих — у рази більше. Система не віддає переваги жодному користувачу — усе вирішується швидкістю кліків, стабільністю інтернету і технічною можливістю конкретного пристрою“, — розповіли в УЗ.

Укрзалізниця радить скористатися функцією автоматичного викупу квитка.

Якщо ж на момент стабілізації роботи квитки вже розкуплені, радимо скористатися функцією автоматичного викупу — вона доступна після верифікації через “Дію” та дозволяє системі самостійно придбати квиток, щойно він з’явиться у продажу“, — зазначили там.

Укрзалізниця також запевнила, що постійно працює над оптимізацією цифрової інфраструктури.

Але, як підкреслили в компанії, є об’єктивні чинники:

🔹 в умовах війни вся авіація не працює, тож основне навантаження лягає саме на залізницю;

🔹 кількість рухомого складу обмежена, частина вагонів і поїздів задіяні на військові, евакуаційні та медичні перевезення;

🔹 літній сезон — традиційно пік пасажирських перевезень.

Журналістка Марина Шашкова при цьому запитала: “а якщо автовикуп не спрацює, гроші будуть повернуті?І якщо я придбав на інший день, теж можливо гроші повернути, якщо автовикуп не актуальний?“.

Так, кошти повертаються одразу ж!” — відповіли в Укрзалізниці.

Як повідомляв Редактор, в українських поїздах зібралися ввести оплату картками.

Іван Мазур

Засновник та керівник сайту "Редактор"

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *